top of page

Dotazy a odpovědi

Proč si vybrat
Sopi.cz ?

Elektrikařina jako plnohodnotná moderní služba, snadno dostupná, v očekávané kvalitě a bez neočekávaných překvapení, to je Sopi.cz

Jak si objednám?

Objednat si můžete snadno odesláním online objednávky. Vyplňte kontaktní údaje a co potřebujete, o zbytek už se postaráme.

Co když se potřebuji na něco zeptat?

Pokud si nejste něčím jistí a chcete se poradit tak prostě zavolejte na +420 777 073 947 nebo napište na montaze@sopi.cz a určitě si spolu poradíme.

Za jak dlouho po odeslání objednávky se mi ozvete?

Často se vám stihneme ozvat ještě v den objednávky. Nejpozději se ozveme následující den. Po odeslání objednávky vám dorazí potvrzující email, že o vás víme. 

Jakými pravidly se řídíte?

Při montážích a realizacích se se řídíme všeobecnými obchodními podmínkami. Ty chrání vás i nás před případnými záporáky, kteří by se nám mohli připlést do cesty. Říkají, že co si domluvíme, to platí. 

Jak zjistím svůj termín návštěvy?

Po schválení rozpočtu vám dorazí návrh termínu do emailu vč. všech případných dalších informací. Abychom na sebe nezapomněli, raději se vám ještě jednou připomeneme SMS v den realizace. 

Pomůžete mi s návrhem řešení?

Nebudete řešit složité tabulky. Navrhneme vám řešení na míru podle vašich potřeb. Výběrem materiálu vás provedeme s pomocí vzorníků. Inspirovat se můžete i tím, co jsme již realizovali.

Jak je to rychlé?

Jsme moderní služba a čekat vás zbytečně nenecháme. Termíny si spolu domluvíme podle vašich časových možností. U menších objednávek si sdělíme cenu a ihned domluvíme termín. Ty větší zaměříme obvykle do 2 dnů a do 3 dnů máte rozpočet. 

Kolik to bude stát?

K menším objednávkám vám cenu řekneme hned. U těch větších se budeme muset potkat a objednávku raději zaměřit. Přesný cenový rozpočet máte do 3 dnů v emailu. 

Kde působíte?

Dojedeme za vámi v rámci Jihomoravského kraje.

Děláte i havarijní servis? 

Ano, moc dobře chápeme, že se může občas něco pokazit a nechcete být doma týden potmě. V případě poruchy nebo havárie volejte na +420 777 073 947 a hned se spolu domluvíme co dál. 

Můžete i "strhnout" plomby a řešit poruchy hlavního jističe?

Ano, s E.ONem (EG.D) si rozumíme. Plomby a stav elektroměru zaevidujeme a o celý proces nahlášení, odplombování a následného zaplombování se už postaráme za vás. 

Můžete fakturovat i "na firmu"?

Více o výhodách pro podnikatele a firmy zjistíte zde. Fakturační údaje si předáme při zaměření objednávky, fakturu obdržíte po dokončení objednávky. 

Jaký používáte materiál? 

Jaký objednáme materiál si probereme při zaměření. Věříme, že kvalitní materiál je předpokladem kvalitně odvedené práce. Jsme dodavatelem zboží od výrobců ABB, Schneider, OEZ, Hager a další.

Kde můžu zjistit, co o vás říkají zákazníci?

To co jsme již u zákazníku realizovali můžete zjistit v referencích, na našem facebooku a nebo si o tom přečíst přímo od samotných zákazníků v recenzích na Googlu.

Jak můžu za objednávku zaplatit?

Za objednávku platíte až po dokončení. Platit můžete hotově, platební kartou nebo převodem na účet. Faktura vám vždy následně dorazí do emailu. 

Jak je to s platbou a DPH?

Jsme plátci DPH, pokud jste domácnosti platíte u nás sníženou sazbu 15% DPH namísto obvyklých 21% DPH. DPH je již započítané ve vašem rozpočtu. Pokud jste podnikatel nebo firma, můžete si pochopitelně fakturu vložit do účetnictví.
bottom of page